tisdag 29 september 2009

Jag lägger mig platt.


Jag: Men... vi skall ju köra nu... vad är det där på dina byxor... över HELA dina byxor?
P: Lera tror jag.
Jag: Eh okej. Men tröjan, vad har hänt med den?
P: Vi brottades i sanden. Därborta.
Jag: Eeeh ja. Men håret?
P: Vet inte...?
Jag: Men... men... du är ju som... som mina barn... och vi har ju inga EXTRAKLÄDER med oss...
P: Nä... men vet du. Om ni hade velat ha en REN programledare så finns det rader att välja mellan. RADER. Av jätterena programledare.
Jag: Äh, det gör inget. Verkligen. 

Det gjorde det inte heller. Verkligen. Det blev nog faktiskt bara... ännu bättre.

3 kommentarer:

Söderberg sa...

Ja, han är toppen, men ring nu då.

Huskorset sa...

svårt att argumentera med den där you-hired-me-så-skyll-dig-själv-logiken.

Godiva sa...

Ha ha! Star quality : -)