onsdag 26 november 2008

Innan jag ställde en fråga för mycket:


Det var så trevligt. Lite safari, några gin tonic med managern.
Och sen:
Jag: Men hur är det med Kongo konflikten?
M: Jaaa... det kommer ju flyktingar ibland. Och förra veckan stal någon två AK4:or av våra vakter. Bakom träden där.
Jag: Men var det inte någon stöld här förra året också?
M: Jo just det, men det var ju en kille som fått sparken ur armén. Han kom ju hit och hotade gästerna med en handgranat. Så dom fick ge honom allt dom hade.
Jag: Eeeeh. Jaha.

Och sedan vaknade jag 02.14 och kunde inte somna om. Och undrade om det skulle uppfattas konstigt om jag krafsade på Johan eller Georges tält, och om jag kunde sova där isåfall, eller om jag bara skulle sova UNDER sängen?
Eller bara inte alls, som det blev.

1 kommentar:

Söderberg sa...

fråga inte om du inte vill veta svaret