måndag 13 april 2009

Jag twittrar inte. Jag messar Jonas.

Under tio minuter igår, när han också garanterat var upptaget med annat, skickade jag följande:

"Väldigt väldigt roligt att föräldraföreningen på Engelbrektsskolan skrivit till Unicef för att bevara storleken på sin skolgård. Hoppas man inte att Unicef har andra skolgårdar att tänka på än just Östermalms?"

"Fast nu ser jag att veckans citatpris måste gå till Berlusconi. Har han verkligen sagt till den italienska jordbävningens offer att de skall se det som en campingsemester?"

"Hur i hela friden kunde Gert missa ett skämt om fällbara säten när både åka och bil var med i bilden?"

"Haha. Dea undrade om dom där äggen du fick med dubbla gulor kan stå i kylen, eller om det är något särskilt med tvågulade ägg som gör att dom måste stå i värmen? På allvar."

3 kommentarer:

Huskorset sa...

Haha, jag tänkte väl att det måste pysa över åt nåt håll.
Jag har en tid i hemlighet hoppats att du ska dra igång ett twitterkonto. Jag bara vet att du skulle smiska stjärt.

ylva sa...

hahahaha. Det pyser över HELA TIDEN. Åt alla håll. Jag är bara väldigt måttfullt för offentligheten...

Huskorset sa...

Måttfull schmåttfull.
Kom igen!