fredag 3 april 2009

Tankar på tåget mot Norrköping:

18.31 anländer jag i Norrköping. Jonas jobbar med Gert och Robbans låååååååånga promenad till Haparande. Jag vill egentligen bara träffa Jonas.
Jag tänker mig att jag kan stå lite på avstånd vid redigering/sändning/bandning och
säga saker som:
- .... men ni kunde ju ... ja nä, det här blir säkert också bra.
- Men hur tänkte ni... ja, nä, strunt i det, ni har nog tänkt på allt.
- Eller inte.
- Fast... nej, lyssna inte på mig. Fast jag hade nog... nej, tänk inte på lilla mig.
- Om man skulle ta ett glas vin till?
- Vad synd att... jaha, ni tänkte SÅ. Ja, nä nä, det funkar säkert...
Det kan bli roligt.
Eller inte.

3 kommentarer:

Karin sa...

Tankar på AW:
"Vart är Ylva?"

ylva sa...

Verkligen. Vad hände. Men Norrköping verkade så härligt. Sedan blev det mest bara jättejättelångtråkigt, eftersom alla andra jobbade, men ändå. Nästa AW kommer att prioriteras!

Karin sa...

Låter alldeles utmärkt tycker jag!